Bahar

Bahar
@Umutcicegi
~ Her zaman umut vardır. Hiç umut kalmadığında bile.~ ☆Umutlu kal sevgili okur:) İnstagram hesabım; instagram.com/baharizm._

Bahar

, bir kitap okudu
8/10
·80 syf.··
Beğendi
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2026 01:03
·
2026 13. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
Reklam
Artık biliyordum kumarın ne kadar zararlı olduğunu, bitip giden hayatları daha iyi anlayabilmiştim...
Sayfa 80·Kitabı okudu
Artık kendime dair hiçbir arzum, hiçbir isteğim kalmamıştı.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Fakat vicdan dediğimiz o belirsiz şeyi silkeleyip atamıyoruz.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Kitaplarla tanıştıktan sonra, insanlara tahammül azalıyor...
Vaktinin çoğunu bahçede kitap okuyarak, bazen de piyano çalarak geçirirdi, fakat arkadaş ortamlarına ya da derin sohbetlere nadiren katılırdı.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Reklam