“Babalar ölmemeli.”
“Haklısın.”
“Anneler de ölmemeli.”
“Katılıyorum.”
“İnsan ölünce birazcık rüya görüyor mu?”
“Maalesef... Rüya görmek yok. İnsan yok olup gidiyor.”
“Acıyor mu?”
“Hayır. Hiçbir şey hissetmiyorsun. Bütün hayvanlar ve bitkiler yaşlandıklarında ölür. Tehlikeli bir şey değil.”
“Annem ve sen de mi öleceksiniz?”
“Evet, biz de öleceğiz.”
“Siz öldükten sonra ben yaşamaya devam mı edeceğim?”
“Evet.”
“Umarım ben de sizinle birlikte ölürüm.”
“Böyle hissetmen güzel ama büyüdüğünde başka türlü düşüneceksin. Bu meseleyi sonra tekrar konuşuruz.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Babam..
iki balkonda yatışın arkasında..
Babam
.. zamanların arkasında ölüdür.
Gökyüzü maviydi..
.. babam öldüğünde,
Annem ..
habersizce uykudan fırladı
Kız kardeşim..
ansızın güzelleşiverdi
Öldüğünde babam..
..bütün bekçiler şairdiler.
Bakkal efendi bana..
kaç kilo "kavun" istiyorsun diye sordu.
Ben de ona ..
"mutluluğun bir gramı ne kadardır "
...diye sordum.