Yeni girdiğim ortamlarda çok fazla konuşan bir insanım, söylediklerim ne kadar dolu ve karşı taraf sıkılmıyor da olsa bir süre sonra olay monologa dönüyor, sanki karşı tarafın hiç söz hakkı yokmuşçasına, bu durum artık beni de rahatsız etmeye başlamışken çok basit söz aslında ufkumu baya genişletti: “Konuştuğun zaman sadece bildiklerini tekrar edersin; ama dinlersen, yeni şeyler öğrenebilirsin” Dalai Lama