İnsanlarım basitliğinden, boş beşliğinden gına geldi artık. 10 gündür izinliydim ve bu 10 gün evde boş beleş yatarak, tavana bakarak geçirdim. Flash TV kapalı olmasaydı halayla geçirirdim. Yarın gene iş başı. 😔 Ya arkadaş herkes mi "aaa bi yere gitmedin mi?" diye sorar? Ulan tatil adamı yormuyor mu? Sabah kalk denize git, şehri gez vs. zorunluluklar silsilesi. İnsanların fiziksel ve psikolojik yorgunluk hakkında bir fikri olmamaları ve sırf bu yüzden karşısındakini anlayamamalarının yanında eşantiyon olarak gelen boş beleşlik beni artık çıldırtıyor. 😠