Yiğit

Yiğit
@UnderHisEye
İnsanların Tatil Anlayışı
İnsanlarım basitliğinden, boş beşliğinden gına geldi artık. 10 gündür izinliydim ve bu 10 gün evde boş beleş yatarak, tavana bakarak geçirdim. Flash TV kapalı olmasaydı halayla geçirirdim. Yarın gene iş başı. 😔 Ya arkadaş herkes mi "aaa bi yere gitmedin mi?" diye sorar? Ulan tatil adamı yormuyor mu? Sabah kalk denize git, şehri gez vs. zorunluluklar silsilesi. İnsanların fiziksel ve psikolojik yorgunluk hakkında bir fikri olmamaları ve sırf bu yüzden karşısındakini anlayamamalarının yanında eşantiyon olarak gelen boş beleşlik beni artık çıldırtıyor. 😠
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yemek Lezzetli ama Bir Aroma Eksik Gibi
8/10
·488 syf.··
2020 97. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Ağustos 2020 02:08
Öncelikle: #71581715 Açıkçası ilk kitap Pia Mater'de uzun bir süre kütüphanemde olmasına rağmen okumaya yakın bir zamana kadar elim gitmemişti fakat sonrasında akıcılığıyla kendini okutunca, hazır kendisini yeni okumuş, anılar hipokampüsümde taze depolanmış, nöronlarım çılgın atarken (böyle yazınca çok havalı değil mi?) "okuyayım da aradan çıksın bari" dedim. Şimdi ister istemez de tüm artı ve eksilerde ilk kitapla kıyaslama üzerinden olacak ki ilk kitaba kıyasla artılarını daha fazla buldum. Kitabın en büyük artısı olayı zaten hali hazırda biliyor olmanız. :D Bakın arkadaşlar bende dikkat dağınıklığı var, yani uzun bir süre bir işe konsantre olamıyorum, olursam da dikkatim kolayca dağılıyor. Hani bir gün lazım olur da, bana işkence yapmak isterseniz 5 sayfa boyunca odayı anlatıp, sonrasında diyaloğa giren bir kitabı zorla okutarak işkence yapabilirsiniz. Bu kitabı ise şahsım adına rekor olabilecek süre olan 3 günde bitirdim, yani sürükleyiciliği konusunda diyecek lafım yok. Ayrıca bu kitap her bölümün sayfasında yer alan alıntılar çok daha isabetli ve felsefi buldum, bu da bir artı. Ek olarak hikaye arasında yedirilen bilimsel bilgiler de ilk kitaptaki kadar eğrelti durmuyor (Meryam üzerinden olan bilgiler haricinde, bu karakter de, bu karakter üzerinden anlatılan bilimsel bilgileri de baydı artık). Ancak konseptin gizem-gerilimden, bilim-kurguya keskin bir şekilde kayması, bazı detayların yer yer daha önce defalarca gördüğümüz bir biçimde klişeleşmesi ne yazık ki önümüzdeki yıl çıkacak olan kitap için bende bir heyecan oluşturmadı. Diğer inceleme sahibi arkadaşlar kusura bakmasın da, biz Yüzüklerin Efendisi'ni, Avengers: End Game'i beklemiş bir kuşağız, öyle sizler gibi heyecanlanamadım. Şahsen 3. kitap 2031'de çıksa da olur. Yani
Edebiyat
Arachnoid MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 202011bin okunma

Yiğit

, bir kitap okudu
8/10
·488 syf.··
4 günde okudu
·
2020 97. kitabı
Serkan Karaismailoğlu
8.8/10 · 11bin okunma