Bir "okur" platformu olan bir yer için sizce de iletilerde çok fazla imlâ hatası yapıyor mu? Maşallah okurken uçanı, kaçanı affetmiyorsunuz ama iş -de, -da, mı?, mü?'lere gelince dağları deviriyorsunuz. Hele hele yıl olmuş 2020, hala "herkez" yazanlar var. Otur ağla...