Nasıl çiçekler fani ve Güzelken ,altın kalıcı ve sıkıcıysa, doğal hayatın da tüm devinimleri fani ve güzelken , akıl kalıcı ve sıkıcı.işte şu anda reddediyorum onu,aklı ebedi hayat olarak değil , ebedi ölüm,donup kalmış ,verimsiz, biçimsiz bir şey,ancak kendi ölümsüzlüğünden ödün verdiğinde biçim ve hayat kazanabilecek bir şey olarak görüyorum. Altın çiçeğe ,akıl bedene ve ruha dönüşmeli yapabilmek için.Hayır, bu ılık sabah saatinde , başka zamanlarda hayranlık duyabildiğim akıl ile ilgili bir şey bilmek istemiyorum,ben fani olmak,çocuk olmak, çiçek olmak istiyorum.