Ne kadar çok farkına varırsanız,farkına varacak hiçbir şey olmadığını daha çok farkedersiniz diyordu.Temel yanılgımız gitmemiz gereken bir yer olduğu,elde etmemiz gereken bir şey olduğu fikridir.
Bir başınalık bir şeyin kıymetini daha da artırır.Bu fikri önemsemezlik edemem.Bir başınalık algımı yükseltti.Ama alengirli olan şey şu: Yükselen algımı kendime yönelttiğimde kimliğimi yitirdim.İzleyici yoktu,performans sergileyecek kimse yoktu.Kendimi tanımlamama gerek kalmamıştı.Konu dışı hale gelmiştim.
Sakin bir yerde yaşamakta keşmekeş ortasında varolma arasındaki farkları inceleyen bu çalışmaların tamamında aynı sonuca varılmıştı:Gürültü ve telaş zehirlidir.