Unique

Unique
@Unique_zer
Dünyadasın, işte bunun tedavisi yok.
Biyologlar bir kişinin yalnız kalma arzusunun kısmen genetik,belirli bir ölçüye kadarda ölçülebilir olduğunu ortaya çıkardılar.Eğer hipofiz bezinden sentezlenen peptit yapılı oksitosin hormonu seviyeniz düşükse -ki buna bazen temel sosyallik kimyasalı da denir-ve duygusal yakınlık ihtiyacınızı baskılayabilen vazospressin hormonu miktarınız yüksekse ,daha az kişilerarası ilişki kurma eğiliminde olursunuz.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Sağlık
Reklam
Unutkan Ayna
8/10
·280 syf.··
Beğendi
·
2019 11. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Ağustos 2019 13:24
Akıcı ve yalın anlatımıyla kısa sürede bitirebileceksiniz.Nevşehir’de geçen Ermeni tehcir’inden bahsediliyor.Üzünülecek ve olanlara anlam verilemeyecek.Kötülük etmek insanın canını almak o kadar kolaymış ki bunu canına dişine takıp yapabiliyormuş bazıları diye düşüneceksiniz belki de ...Kimi vatanı için ,kimi namusu için,kimi kendi çıkarı için can alabiliyormuş ,çoğu zaman bir nedeni olması yeterliymiş herhalde yoksa bu zulmün ve ölümün sebebi nasıl açıklanabilir.İnsanların hayatını mahvetmek,zarar vermek,onları incitmek,öldürmek çok kolay ve defalarca kolayı seçmişler,iyilik yapmak için bile önce kötülük yapmışlar zoru neden hiç denememişler ?Bolca ölüm var kitapta ve olmasıda olağan şeyler ama bu tür şeylerin yaşanabilmesi çok üzücü,insan denen varlığın gücünü yok etmek için bu denli kullanma çabası çok acı ..
1000Kitap
Unutkan AynaGürsel Korat · Yapı Kredi Yayınları · 2016413 okunma

Unique

, bir kitap okudu
8/10
·280 syf.··
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2019 11. kitabı
Gürsel Korat
8.4/10 · 413 okunma
Ne oldu bize? Sevişmelerimiz neden sevmeden uzak? Kelimeler değişti.Artık yiyişiyoruz.Birbirimizi sevmek yerine yiyoruz.Etimizi veriyoruz.Birbirimizi sevmeyi bilmiyor,bilmeyi sevmiyoruz.Bilmek istemiyoruz.Delmek geçmek istiyoruz.Ruhlarımız tükettiklerimizin çöp kutusu...Eskiyemiyoruz,çürüyoruz.Yenisini istiyoruz.Elimizin iziyle aşınıp iyiden iyiye bize benzeyeni değil daha önce hiç ellemediğimizi istiyoruz.Eskimeyi sevmiyor,sevmeyi eskitemiyoruz.Tamir etmiyoruz,tamir etmeyi öğrenmiyoruz.Elimizi yağa,çeliğe,dişliye değdirmiyoruz.Bizi taşıyanı öğrenmiyoruz.Biz onu taşımıyoruz.Yenisini istiyoruz.En yenisini ,en parıltılısını...
Sayfa 35·Kitabı okudu