Kısa fakat çok yorucu bir kitap, benim gibi sıkça dikkati dağılan biriyseniz bu extra yorucu oluyor..Olayları takip ve sıralamakta zorlandım.Yazarın varoluş acısını anlamaya yaklaştım sanırım...
Belki de insanların birbirlerine duygularını salt anlatmaları olanaksız.Ben çok açık konuşmaya çalışıyorum.Sonsuz bir bağımsızlık,sonsuz bir özgürlük duyduğum için.Bu duygularım,zamanları da ,ülkeleri de,kentleri de aşıyor.Termessus’tan önce ,çok önce başlıyor,nerede biteceğini bilemiyorum,ama hiç bir yerde hiç bir zaman bitmeyecek gibi...
Christopher’in ormanda hiç kimse ile iletişim kurmayarak yıllarca yaşamasını anlatıyor ,Kanaatimce kişinin bu şekilde yaşamı seçmesinde herhangi bir mantık ve felsefe yok ,bu kişinin doğasına göre gayet olağan bir durum ve tercihi kendini her şeyden tecrit etmek istiyor. Sıra dışı bir olay gibi gelmiyor bana ;aksine adam sosyal bir çevrede yaşamayı seçseydi, o zaman; onun için sıra dışı olabilirdi belki...Kitap akıcı,gayet güzel en sevdiğim özelliği ise bir çok farklı konuda bilgilendirmeler yaparak beynimize yeni nöron bilgi kıvrımları ekleyebiliyor..