Kendim beylik cümleler kuramam ama olurda bir yerde muhabbet edersek ,okuduğum bir kaç güzel kitaptan aklımda kalan sözler var.
Hayat hızla akarken onca kötülüğün arasından dönüp heybeme baktığımda şükür ki içinde halâ merhamet var.
Bir kimsede bir iyilik gördüğünüz zaman o iyiliği takdir edin ki, o kişi iyiliklerini artırmaya, daha iyi olmaya istek duysun.”
Zübeyr b. Avvam radıyallahu anh