Lily

Lily
@Uranusss
“Kalbimin, uçuruma bakan tarafına çiçekler ekmek huydur bende…”
1980
21 kütüphaneci puanı
1741 okur puanı
Eylül 2015 tarihinde katıldı
İnsan bir kere tökezleyince bir daha yere sağlam basamı­yor, kimselere güvenemiyor. Bir kere yenilen, öyle çok korku­yor ki yeni mağlubiyetlerden, o saatten sonra hep yenik kalı­yor.
Reklam
Hayat dediğimiz bu dikenli bahçede, doğru ve yanlış, güzel ve çirkin, iyi ve kötü böylesi­ne kaypak olabilir miydi?
Şu insanlar ne tuhaf, evvela birbirlerini yaralarlar, sonra şifa versin diye türlü nebattan medet umarlar.
Mutluluğun mutsuzluk olmadan hiçbir işe yaramayacağını öğrenmek zaman alıyor. Ama tabii zama­nın bizden aldıklarını düşününce, mutluluğu öğrenmeye de­ğer mi, insan pek bilemiyor.
Reklam