MD

MD
@Usernameisnone
...
Gece üç, insanın kendi canına kastedeceği ya da kendisine kahve demleyip, balkonda titreye titreye sigara içeceği en güzel an.
Edebiyat
Reklam
Bugün alabileceğin keyfi asla yarına yarına erteleme.
Sayfa 109
Edebiyat
Nietzche; “Bir ruhun nasıl yakınlaştığına değil, ondan nasıl uzaklaştığına bakarak görürüm, onun yakınlığını ve bağlılığını ötekine.” diyor. Bu böyledir. Her şeyin biterkenki, o son anı hatırda kalır ve değerlidir. Severken de, nefret ederken de. Sarılırken de, ayrılırken de.“Ne yaşarsanız yaşayın; birine en son davranış şekliniz, onda bıraktığınız tek fotoğraftır.” İnsanlar bizi, vedalaşırkenki o son halimizle anımsar. Ondan önceki yaşanmış hiçbir şey önemli de değildir zaten..
Edebiyat
Karanlıklar içindeyim, kapkarayım bugün gel Gök mavisinden, deniz mavisinden Bana bir şarkı söyle... Ümit Yaşar Oğuzcan
Edebiyat
Ormana gittim, çünkü inadına yaşamak, yalnızca hayatın temel gerçekleriyle karşı karşıya olmak ve ölüme ulaştığımda yaşamamış olduğumu keşfetmek yerine, hayatın öğreteceklerini öğrenip öğrenemeyeceğimi görmek istiyordum. Hayat çok değerlidir, ne yaşam olmayan bir şeyi yaşamak istiyordum ne de bütünüyle kaçınılmaz olmadıkça teslimiyet göstermek. Derin yaşamak ve hayatın özünü tamamıyla emmek istiyordum...
Henry David Thoreau-Walden
Edebiyat
Reklam