📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mesela ben artık espiri yapmayı bıraktım insanlar tarafından çokca komik bulunan ben espiri yapmıyorum çünkü anladım hayatın tepe taklak olmuşken başkalarına kahkaha attırmak onları sadece köreltiyor sana karşı hep "o dert etmez" bakışına sahip oluyolar somurtmak kişiliğime ters ama gülmüyorum da içimde ne fırtınalar koptuğunu bilmelirini de istemiyorum sadece "o da dert ediyor artık yormayalım" derler diye umut ediyorum...