"Persona Non Greta"

"Persona Non Greta"
@Uykucutospa
@Birkezsarilalimm <3
"Hani kokunu iliklerime kadar hissetmek.." ^Güzel rüya olurdu^
İlişkiler
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Tirşik sevmeyen konuşmasın benle Sjjsjsjsj @yarendgan
Yeme-İçme
Mesela ben artık espiri yapmayı bıraktım insanlar tarafından çokca komik bulunan ben espiri yapmıyorum çünkü anladım hayatın tepe taklak olmuşken başkalarına kahkaha attırmak onları sadece köreltiyor sana karşı hep "o dert etmez" bakışına sahip oluyolar somurtmak kişiliğime ters ama gülmüyorum da içimde ne fırtınalar koptuğunu bilmelirini de istemiyorum sadece "o da dert ediyor artık yormayalım" derler diye umut ediyorum...
İlişkiler
Uzatıp süslü kelimlerle zırvalımıycam iyi ki doğdun dicem onun yerine nie doğdun olm senin yüzünden aldığım herşeyin 3'te 2'sini senle paylaşıom neyse yine de formalite icabı bak yanlış anlama hala kedi-köpek gibi didişmeye devam İYİ Kİ DOĞDUN ✨🎉 @dark_saga
'Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben? İçinde bulunduğum durumu kimseye anlatamam. Sen de anlamazsın Ben bile anlamıyorum ki başkasına nasıl anlatırım?"
İlişkiler