neslihan

neslihan
@Uznes
İnsanın yazgısı, başına gelenlere sonuna dek katlanmaktan, sunulan kaseyi içip boşaltmaktan başka ne olabilir? Gökteki tanrı bile, badeyi insan dudağıyla tattığında, onu fazlasıyla acı bulduysa eğer, neden büyüklük taslayayım, bu kase bana tatlı geliyormuş gibi davranayım?
Sayfa 94·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... nasıl da kendime tapıyorum beni sevdiği için!
Sayfa 41·Kitabı okudu

neslihan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·70 syf.·
2 saatte okudu
·
Okunma: 23 Aralık 2022 18:45
·
2022 49. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125,1bin okunma
Baskı altında içte tutulan gözyaşları, akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
Korku, cezadan çok daha kötüdür; çünkü ceza bellidir, ama korku belirsizdir.