Y.

Y.
Evet, ölümsüz olma isteğiyle yanıyordum ben.Aşkımın değerli nesnesinin hiçbir zaman kaybolmamasını arzu etmeyecek kadar çok seviyordum kendimi. #70271414 #285081089
Doğrusu onun ölmüş olması beni çok mutlu ediyor. Çünkü dünya ikimize yetecek kadar geniş değil...
Reklam
Nasıl bir meyvenin çekirdeği, kalbi güneşi görebilsin diye kabuğunu kırmak zorundaysa, siz de acıyı bilmelisiniz.
Biz sevinçlerimizi ve hüzünlerimizi onları yaşamadan çok önce tercih ederiz.
Acıyı dindirmekten çok, önlemeye çalışmalı.
Doğa herkese kendi yarattığını sevip okşama içgüdüsünü verir. Karga da, maymun da kendi yavrularına gülümser yalnız.