Y.

Y.
Evet, ölümsüz olma isteğiyle yanıyordum ben.Aşkımın değerli nesnesinin hiçbir zaman kaybolmamasını arzu etmeyecek kadar çok seviyordum kendimi. #70271414 #285081089
Başlangıcı ve nedeni olmayan hiçbir şey var olamaz.
Reklam
Yenilgiyi peşinen kabul etmek demek, yarı yarıya yenilmek demektir.
Doğrusu onun ölmüş olması beni çok mutlu ediyor. Çünkü dünya ikimize yetecek kadar geniş değil...
Nasıl bir meyvenin çekirdeği, kalbi güneşi görebilsin diye kabuğunu kırmak zorundaysa, siz de acıyı bilmelisiniz.