Y.

Y.
Evet, ölümsüz olma isteğiyle yanıyordum ben.Aşkımın değerli nesnesinin hiçbir zaman kaybolmamasını arzu etmeyecek kadar çok seviyordum kendimi. #70271414 #285081089
Biz sevinçlerimizi ve hüzünlerimizi onları yaşamadan çok önce tercih ederiz.
Reklam
Acıyı dindirmekten çok, önlemeye çalışmalı.
Doğa herkese kendi yarattığını sevip okşama içgüdüsünü verir. Karga da, maymun da kendi yavrularına gülümser yalnız.
Sen körsün bense sağır ve dilsiz. O halde elini ver ki, birbirimizin farkına varalım.
Hepimiz hücredeyiz.Ama kimizin hücresinde pencere var, kimimizinkinde yok.
Reklam