Y.

Y.
Evet, ölümsüz olma isteğiyle yanıyordum ben.Aşkımın değerli nesnesinin hiçbir zaman kaybolmamasını arzu etmeyecek kadar çok seviyordum kendimi. #70271414 #285081089
Sen körsün bense sağır ve dilsiz. O halde elini ver ki, birbirimizin farkına varalım.
Reklam
Hepimiz hücredeyiz.Ama kimizin hücresinde pencere var, kimimizinkinde yok.
Yaşam ölümdür. Bütünün yaşamı, binlerce hücrenin ölümüne bağlıdır.
Çok gülen bir insan, aynı zamanda çok ağlayan değil midir ?