Bu kadar etkileyici ve öğretici bir kitabı daha önce okumamıştım. Bruno ve onun en iyi arkadaşı... Gerçekten geçmişe gitmiş ve o anları yaşamış gibi hissettim. İlk başta Bruno'nun saf olduğunu düşünmüştüm ama ikisi de kibar ve kötülükten uzak çocuklarmış. Sonra sadece bir kişi kötü sanmıştım ama farkettim ki herkeste olan bir kibir varmış. Ve bu kibrin sonucunda acı çeken hep çocuklar oluyormuş...
Kitap çok iyi ama dediği gibi çocuklar için değil, iyi ki çocukken okuyamadım da şimdi okudum yoksa psikolojimi düşünemiyorum.