v

v
@Vahidess
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de anlatmaya çalıştın birilerine. Kim bilir? Anlatamadın; belki o insanın yüzüne bakar bakmaz anlatmanın yararsızlığını gördün.
İnsan ve Duygular
Fakat okudukça anladım ki, bize İslam’ı çok kötü gösterdiler, Kuran’dan kopardılar; oysa âlemde aradığım ne varsa hepsi burada diye düşünmeye başladım. Sezgisel bir şey. Sezgi daima en ileri melekedir…
Sayfa 128·Kitabı okudu
Düşünce
Beni dinledi dinledi: “Seni” dedi, “insanlar boyuna posuna bakarak kuvvetli bir şey zannediyorlar, oysa Andersen’in her zaman yağmur altında, yalınayak kibritlerini satmaya çalışan kibritçi kızına benziyorsun!” Çok etkilenmiştim…
Sayfa 119·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan