Fakat okudukça anladım ki, bize İslam’ı çok kötü gösterdiler, Kuran’dan kopardılar; oysa âlemde aradığım ne varsa hepsi burada diye düşünmeye başladım. Sezgisel bir şey. Sezgi daima en ileri melekedir…
Beni dinledi dinledi: “Seni” dedi, “insanlar boyuna posuna bakarak kuvvetli bir şey zannediyorlar, oysa Andersen’in her zaman yağmur altında, yalınayak kibritlerini satmaya çalışan kibritçi kızına benziyorsun!” Çok etkilenmiştim…