Vale

Vale
Rastgele takılıyorum :)
Henüz İşlenmeyen günahlar ve İşlenecek olanlar
6/10
·496 syf.·
2025 5. kitabı
Evet gençler bu kitap serisini merak ediyordum ve açıkçası konuya dair hiçbir fikrim yoktu. Hatta mafya içerikli olduğunu bile bilmiyordum . İlk mafya konulu kitabımız haneye hayırlı olsun sjjs. İlk bilmeyenler için konusuna üstten bir değineyim. Kitabımız Rory adlı kadın karakterimizin bir anlaşma karşılığı 70 yaşlarında bir italyan mafyasıyla evlilik sözleşmesini konu alıyor. Erkek karakterimizde bu adamın yeğeni olan Angelo ve bu aile bu kasaba (şeytan yamacı falan diyorlar) gibi bir yerin sahibi gibi bir şeyler. Anlarsınız ki kitapta yasak aşk var (adam amcasının nişanlısına aşık olduğu için bunu söyleyebilirim diye düşünüyorum). Kitabın isminin geldiği yer ise seneler önce Angelonun babasının getirdiği bir modern günah dökme şekli. Bir numara var ve buna İsimsiz Günahkarlar deniyor. Numarayı tuşluyorsunuz ve günahınızı anlatıyorsunuz. Bizim kızımızda bu olaya adeta bağımlı sürekli bir telefon kulübesine gidip işlemediği günahlarını anlatıyor. Evet hafiften konuya değindiğimize göre kendi düşüncelerime gelebilirim. Öncelikle ilk 300 sayfa benim için akıcıydı çok hızlı okuttu kendini kitap ve sevmiştim de ancak sonradan düşüncelerim bu şekilde kalmadı tabii. Söyleyecek olursam kitabın bu konu için çok uzun yazıldığı kanaatindeyim bence 370 sayfa olması çok ideal olurdu, 490 sayfanın bu kitap için uzun olduğunu düşünüyorum çünkü kayda geçer bir olay yoktu kitapta. Karakterler olarak bakarsamda bu tarz kitaplarda bulunan karakterleri genel olarak sevmiyorum.(yapmacık ve sahte geliyor) . Özellikle her bakımdan mükemmelleştirilern erkek karakter, ben çok sıkıldım bunu okumaktan ya . Yani bir kitap dark romance sa özellikle erkek karakteri her istediğini alan hem görünüş olarak hemde genel olarak mükemmel lanse etmeseler keşke . Bu yüzden ne kadar bu konuda farklı
İsimsiz GünahkarlarSomme Sketcher · Martı Yayınları · 2024711 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
REVERSE HAREM türü hakkında düşünceler
7/10
·288 syf.·
2024 16. kitabı
Evett uzun süre sonra gelen inceleme yazma perileri ... Şimdi öncelikle söylemek istiyorum ki arkadaşlar bu tarz kitaplar herkese göre değildir. Çünkü bu kitabın trope'u reverse harem türkçesiyle ise ters haremdir. Yanii tek ana kadın karakter ve bir çok erkek karakter ;)) Çoğu kişiye gerek kültür gerekse tarzına uymaz ki gerçek hayatta da uymamalı zaten ama gelgelelimki bu bir kitap. (Kitaplarda yaşanan her şeyi kitap olduğu gerekçesiyle savunuyor değilim. Örneğin kitaplarda geçen tecavüz sahnelerinin romantikleştirilmeye çalişilması gibi). O yüzden bu kitabında oldukça sevmeyeni olacaktır elbette. Demem o ki baştan bu tarz konulardan zevk almıyorsanız hiç girişmeyin ve boşuna satına almayın derim. Şimdi bu konu hakkındaki kendi düşüncelerime dürüst bir şekilde değinecek olursam eğer ben çocukluk yıllarımda anime izleyicisi olan sonrasında ise webtoon okuyucusu olarak bu tür benim için tam anlamıyla zirvedir. Ben Çocukken shojuo anime türlerinde reverse harem oldukça sık kullanılırdı. Biz türkler olarak genellikle bu türe pek aşina değiliz ama Japonya'da işler biraz daha farklı tabii. Çocukken bu türdeki bilindik animelerden çoğunu izlemişimdir Reverse Harem'in ne olduğunu bile bilmeyerekten. Çoğu kişi farketmese de birçok shojo animesinde de reverse harem bulunur. Ben bu animeleri bayıla bayıla izlerken oradan mangalara merak saldım (tabii kaç sene öncesinden bahsediyorum )ardından ülkemizde yavaş yavaş fansublar tarafından o zamanlar webtoonlar çevrilmeye başlamıştı haliyle benimde mangalara karşı olan bağımlılığım webtoonlara kaymış oldu. (Tabii o zamanlar yeni çevrilmeye başladığı için çok fazla webtoon seçeneği yoktu ama patlayış o patlayış yürüdü gitti. Şuan ben seneler öncesinden bir okuyucu olarak webtoonların ülkemizde baskısının çıkmaya başladığını görmek
Kopuk BağlarJ. Bree · Olimpos Yayınları · 2024834 okunma
İki Günah Keçisi
9/10
·464 syf.·
Beğendi
·
2023 10. kitabı
Her türlü duyguyu yaşatan o kitap.. (kitabı bitireli aylar oldu) Öncelikle söylemeliyim ki bu kitaba sıfır beklentiyle başlamıştım ve ilk sayfaları okurken ki tepkim ‘bu kitap beni çok üzücek’ olmuştu. Öyle de oldu tabii ama sadece üzmedi mutluluktan da gözlerimi yaşarttı. Gelelim hafiften konuya ve düşüncelerime Ana karakterimiz Grace yıllarca annesinin baskısına ve manipülatif davranışlarına maruz kalıyor ve kendini hiç tanıma fırsatı olmuyor. Hayatının tamamını annesinin ve ailesinin isteklerine göre yaşıyor bu yüzden kendi değerinin olduğu kişinin farkına pek varamıyor. Annesinin isteğiyle Finn adında şerefsizin biriyle evleniyor. Finnle evleniyor ama bu seferde onun isteğine göre yaşıyor hayatını. Bunlar toplam 15 sene beraber oluyor ta ki Finn kızı aldatana dek.. O sıradaysa kızımız çoktan 7. Düşüğünü yaşamış haldeyken. Biliyorum çoğunuz ilk başta Grace’den pek hoşlanmamış olabilirsiniz ancak empati yaparsanız eğer kızın henüz kendini tanıyamamış hayatını başkasının komutlarına göre yaşamış tepkilerini ona göre vermiş olduğunu göze alınca bu tepkileri gayet normal. O yüzden kocasının sürekli kendisine geri döneceğini ümit ediyor -geri dönmesini istiyor- aldatmak affedilebilecek bir şey değildir o yüzden bu düşünceleri yüzünden ben de Grace’e kızmıştım çünkü bu düşünceleriyle kendini değersizleştiriyordu sonradan anladım ki Grace hiç bir zaman değerini bilememiş ki nasıl değersizleşsin ;( Kocasıyla ayrılınca ikisi de kasabaya dönüyorlar ayrı şekilde. Kızımız kendi arabasıyla giderken arabasında bir sıkıntı çıkıyor ve tam da o sırada Erkek Ana Karakterimiz Jackson Emery’yle karşılaşıyor. Ve bu ikili için hikaye burada başlıyor. Arkadaşlar kitap gerçekten kendi kulvarı için farklı bir kitap. Bana karakterleri bu kadar gerçekçi ve hayatın içinden kopmuş
Yüz KarasıBrittainy C. Cherry · Martı Yayınları · 20243,344 okunma
GERÇEKTEN BU MUYDU!!?
4/10
·672 syf.·
2024 1. kitabı
Yani bu kitap gerçekten bana "bu muydu" dedirtti. Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu kitap benim için kesinlikle bir hayal kırıklığıydı, yorumum uzun olucak ancak okumanızı öneririm hele ki çoğu kişi (hatta bi kaç kişi hariç herkes) bu kitaba ölüp bitmişken. (Spoilersız anlatmaya çalıştım) Evet öncelikle biraz bu kitaptan bahsetmek istiyorum (isterseniz bu kısmı atlayabilirsiniz) çünkü benimde uzun süredir çevirisini beklediğim bir kitaptı. Yabancı booktokta o kadar fazla övülmüştü ki herkes bu kitabı konuşuyordu(ve listelerde birinci sıradaydı). Ama o zamanlar tr booktokta pek adı duyulmamıştı. Aradan zaman geçti ve olimpos yayınevi bu kitap için duyuru yaptı çevirisini aldıklarına dair. E okuyucu kitlesi coştu tabii mutluyuz. En sonunda bu kitap basıldı ve satışa çıktı, bilenler bilir ilk satışa çıkarıldığında bir-iki sitede satışa çıkarılmıştı ve baya fahiş bir fiyattaydı. Sonradan diğer sitelerde de satışa çıkmaya başladı ve fiyatı yine de yüksek olsa da en azından ilk hâlinden çok daha düşürülmüştü fiyatı. Biz arkadaşımla bi kaç hafta sonra kitabı aldık geçen hafta elimize ulaştı ve bu hafta da okumaya karar verip okumaya başladık. Tabii biz okumaya başlayana kadar çoğu kitap influnceri, tr booktoku çoktan okumuş ve çok iyi yorumlar yapmıştı ve hepsinin de "2023'ün favori kitap" listesindeydi. Neysem efendim ben şimdi kitap hakkındaki yorumlarıma ve neden beğenmediğime geçeyim. Evet kitap ilk olarak fantastik ve ejderhaların olduğu bir dünyada geçiyor.(kitabın konusunu az çok biliyorsunuzdur diye tahmin ediyorum ve bu kısmı atlıyorum) violet katip olmak istiyor ama kızımızın annesi ejdarha binicisi olması için zorluyor kızı ve zorla binici birliğine gönderiyor kızı böylecelikle başlıyor maceramız. Kitap hakkında sevmediğim o kadar yer var ki gerek
Dördüncü KanatRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20236,4bin okunma