Gençler bu seriyi merak ediyordum dün ilk kitabına başladım İsimsiz Günahkarlar bir 60-70 sayfa okudum beni sardı okuyanlarınız var mı?
Seri ve kitap hakkında hiçbir fikrim olmayaral başladım konusunu bile bilmiyorum o yüzden spoi vermeyin please
... bitmiyor seri bitmiyor. Ama bu sefer kitaplardan çok yazarlarla başlıyacağım.
İlk yazarımız.
Brandon Sanderson yani bu adamın serilerini çok merak merak ediyorum. Bildiğim kadarıyla tüm serileri bağlantılı gibi bir şeydi ve kendine özgü okuma sırası vardı. Bende bir tane serisi var Skyward onu da henüz okumadım çünkü bu adamın bu serisiyle değilde diğer serileriyle başlamak istiyorum. Ancak gel gör ki tam ben bu adamın kitaplarını toplayacakken adamın zionist olduğunu öğrendim ve patladım resmen. Mecbur yine para kazandırmayalım destek olmayalım diye alamadım kitaplarını. Şuanda ikinci elden bakıyorum ama ikinci elleri de pahalı geldi gözüme birazda sıfır gibi olanlara bakınca durum bu maalesef. Adamın Steelheart serisini gerçekten merak ediyordum. Sissoylu - Kuşatma serisi zaten merak ettiğim bir seriydi birde bu adamında patlama noktası yani. Ve geçen global booktokta da oradaki kadın karakterin (sanırım adı Viz'di) aşırı övülen bir güçlü fl olduğunu öğrenince dedim almalıyım kesinlikle. Normalde pdften de okuyorum ama böyle hakkaniyetli serileri toplama kafasında olduğum için almak ve kütüphaneme eklemek istiyorum. O yüzden burada devreye siz giriyorsunuz aranızda Brandon sanderson kitaplarını satmak istiyen varsa (temiz ve uygun fiyatlı plis) iletişime geçin lütfnss ;))
Steven Erikson geldik ikinci yazarımıza. Arkadaşlar bu adamın malazan yitikleri serisi benim merakks kat kat yani bu seri için. Şuan topluyorum seriyi ilk iki kitabını 1.5 sene önce falan almiştim geçenlerde de indirmden 4. Kitabını aldım evet 4. Kitabını indirimdeydi...
(3. Kitabı çok pahalı bu arada ya of) Ve başlamadım seriye. İçinde kendi dünyası olan seriler kalp ben. Böyle aşırı hayal gücü içeren kitapları çok seviyorum, çok büyüleyici geliyor bana ve hayran kalıyorum. Ve ve ve arkadaşlar bilmiyorum elinde
1. Sonsuz Bağlar bu serinin kitapları geç çıktığı ve 26ya kadar başka kitabı çevrilmeyeceği için biraz geciktirmiştim ama bu ay okurum
2. Vahşi ortak okunacak kitaplardan
3. To The End yani bir şey demek istemiyorum bu seri hakkında ahsjskskdkdk kötü seri ama okuyorum yargılamayın please okursam okurum okumazsam okumam öyle bişi shsj
4. Mahkum Günahkarlar bu ilk kitabı mı bilmiyorum hatırladığım kitabı ekledim bu seriyi de merak ediyorum belki başlanır.
5.ç Tutsak çok merak etmekteyim bu seriyi elimde de var üç kitabını topladım başlamak nasip olmadı bakalım başlarsam başlarım buna da
5 kitap bana çok bile bırakıyorum burada, bunları bile okuyacağım mualla
Yine buradayız ve bu sefer birden fazla kitapla geldimm.
Cam Şato başlamaya çekindiğim bir seri. Yine biraz uzunluğundan dem vuracağım. Eskiden olsa derdim ki fantastik anlamında güzel bir seri olduğu için biraz daha fantastik kitap okuduktan sonra okuyayım ki şuanda elimde olan diğer fantastikleri gözümde basit kalmasın. Çünkü çok övülen bir kitaptı. Ancak yazarın diğer serisi olan dikenler ve güller sarayı umduğum gibi değildi pek.Sevenler yanliş anlamasın ama bana çocukça gelmişti. O yüzden bu seriye karşı olan düşüncelerim de değişmişti. Tabii cam şatoyu sevenler alakası olmadığını ve cam şatonun çok iyi bir seri olduğunu falan söylüyorlar. Bir diğer sebebimde yazarın zionist olması, yazarın zionist olduğunu öğrendikten sonra aşırı soğudum ve kitaplarını okumak istemedim. Ama elimde olduğu için elbet bir gün okuyacağım. Hatta geçen haftalarda bir başlama serüvenim olmuştu anlık olarak shjdjskd. Sevgili Dante in ısrarları sebebi ile. Üzgünüm okuyamadım.... Ama çok beğendiği için suan en azından daha olumlu bakıyorum. Çünkü yazarın zionist olduğunu öğrendikten sonra okur satarım desteklemek istemeyenler için ikinci elden satın alma fırsatı olur diye düşünmüştüm. Ama o kadar övdü ki mecbur bir gün okuyacağız.
Haşhaş Savaşı arkadaşlar bu seri .. bu serinin aşırı güzel olduğuna çok eminim nedense ya. Böyle hani bir seri çok güzel olduğu için özellikle fantastikse sona bırakmak istersiniz onu hemen tüketmek istemezsiniz ya tam olarak öyle benim için. Ve okuyanlardan böyle gerçekten rahatsız edici sahneler olduğunu da duymuştum. Özellikle böyle fantastik kitaplarda ben bunu çok seviyorum aşırı gerçekçi geliyor. Böyle savaşı sanki çok basit bir olaymiş gibi yansıtanlardansa tüm gerçekçiliğiyle anlatan ve bizlere de o anı yaşatan yazarları da çok seviyorum. Böyle
Yani buraya tüm kitaplığımı dizmek vardı çünkü ben her kitap ve seri için başlamaya çekinen bir insanım ;( ve her kitabın bir vakti olduğunu düşündüğüm için başlayamıyorum. Sanırım tek kitap insanıyım başlamak ve hemen bitirmek daha kolay geliyor ajjajdjdk neyse başlayalım seri ve kitaplaraa
Taht Oyunları asoiaf serisi beni bitiriyor ya. Aşırı seviyorum George Rr martin abimizi (hiç kitabını okumadım ahdjjekxkd) böyle bir şaheser yazması bile çok yeterli bu kadar sevmem için. Game of Thrones dizisini çok seviyorum yani en iyi fantastik dizidir net ( o kadar hatalı kurgulanmasına karşın). Ve yapımcıların çok yanlişları oldu 5./6.Sezondan sonra diziyi mahvettiler(söylenecek çok söz varda ben girmicem oralara edit;aynen abla hiç girmedin) Yani George abi olsaydım kudurmuştum kendisi bu saygısızlıklar karşısında çok bile sakin. Yok işte kendilerinin en iyisini yapacağını sanmalar falan, cartlar curtlar he abi en iyisini siz biliyorsunuz. Yazması bu kadar zor bir seriyi kendinizin Martinden daha iyi bitirebileceğini sanmanız çok gülünç. Adamın kurgusunu mahvettikleri yetmiyormuş gibi birde mahvettikleri yeni bir dizi çektiler (House of the Dragon) . Bu saatten sonra bu dünyanın çokta düzeltiletebileceğini sanmıyorum. Yeni bir dizi çekimi daha yapılacak (tabi yine izlicez bizde çünkü hastasıyız Got'un ne versen yeriz bu distopyayla ilgili) . Bu kadar potansiyele sahip bir fantastik dünyanın bu kadar kolay harcanmasını da içten içe yediremiyorum. Böyle kafam hala Got'un kitaba göre uyarlanmış çekilmiş bir versiyonuna kayıyor. Ama düşünüldüğü vakit böyle serilerin animasyona dökülmesi çok daha makul.
Gelelim neden korkuyorum bu kadar başlamaya hsjsjdjkd ben yapımcılara sövmekten gelememişim o konulara Got konuşcak kimsemin olmamasından da içimdekileri dökmüşüm ;') (daha