"Herkes bir gün ölecek Firdevs. Sen de, ben de. Önemli olan ölene kadar nasıl yaşayacağımız."
"Nasıl yaşayacağız? Yaşam çok zor"
"Yaşamdan daha sert olmalısın Firdevs.Yaşam çok sert. Gerçekten yaşayanlar yalnızca ondan daha sert olanlardır."
Benim söylediğim her şey gelecekle ilgiliydi.Çünkü gelecek,istediğim renklerle boyamak üzere hala benimdi.Özgürce karae vermek,istersem değiştirmek üzere hala benim
Herkesin kötü anıları vardı,bunu biliyordum.Yaşadıkları ya da yaşamak zorunda kaldıkları,yaşayamadıkları belki de yaşayamadığı için oluşturdukları pişmanlıkları
"Seni bulmak zor değildi Yankı.Sadece çabaladım."
"Doğru söylüyorsun, beni bulmak hiçbir zaman zor olmadı.Sadece kimse beni bulmak için çabalamamıştı."