“Başıma bunlar geldiği için ne şanssızım!” Hayır, şöyle de: “Başıma bunlar gelmiş olsa da, kederden uzak olduğum ve mevcut durumdan zarar görmediğim, dahası başıma gelecek olandan korkmadığım için ne şanslıyım!”
Öldükten sonraki şöhret için çırpınan bir insan, kendisini hatırlayan herkesin kısa süre içinde öleceğini (ve elbette kendisinin de) anlamakta güçlük çeker.
İster üç bin yıl, ister otuz bin yıl yaşa, şunu unutma ki kimse yaşadığından başkasını yitirmez ve yitirdiğinden başkasını yaşamaz, bu yüzden en kısa yaşam ile en uzun yaşamın süresi aynıdır.