FreeSpirit

FreeSpirit
@Vanderboom_33
örnek? :)
Öyle kitaplar ver ki bana, okuyanın rahatı kaçsın! Beyninin içine dikenler batsın!
Edebiyat
FreeSpirit
1984 #k:285340
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
0 kitap okuma ve 1000lerce Alıntı
Sitedeki iyi niyetli arkadaşları bir konuda uyarmak istiyorum.Bu anlattığımı yapan kişilere dikkat edin ve paylaşımlarını beğenmeyin arkadaşlar.Aynı anda 15 kitaptan alıntı paylaşıyor bazı üyeler.Onlara bir iki çift lafım var : Kitabı okumadığınızı belli ediyorsunuz sadece.Ezik bir görüntü veriyorsunuz bilginiz olsun.Ben okumayı sevmiyorum, burada ne işim var onunla ilgili de bir düşüncem yok, ama fazla beğeni almak da hoşuma gidiyor, egom böyle tatmin oluyor demenin kibarcasını yapıyorsunuz kendinize bilginiz olsun.Dışarıdan belki nasıl gözüküyor merak etmişsinizdir diye bunu belirtmek istedim.Bu alıntı paylaşan arkadaşlarla ilgili bence sitenin kitabı eğer ki okumadıysa alıntı paylaşamaz tarzında bir önlem alması gerekiyor.Kişi aramalara 1k da Şeker Portakalı yazıyor, alıntıları tıklıyor mesela, aa bu çok beğeni almış demekki iyi bir alıntıdır diyor.Yani alıntının kendisi içinde bir anlamı yok.Bu kadar kişi beğendiyse demekki bu süper diyor ve paylaşıyor.Siteyi bu model arkadaşlar twitter a çevirdi iyice.Dediğim gibi bu üst düzey bir sorun site için.Okumaya bu kişilerin hicbir katkısı yok.Kendi adlarına da üzülüyorum ama ben.Bu durumun çözümüde bence kolay : Okumadığı kitaptaki alıntıları sistem otomatik olarak silecek geçmişe yönelik ve bugünden sonrada bu kitabı okumamışsınız okuyup öyle paylaşın diye uyarı vermesi gerekiyor.Hem uzun vadede bu hareket sahte ileti ve alıntının da önüne geçecektir.Site bir taşla iki kuş vurulmuş olacaktır.Böyle bir sitede bunların konuşulması sıkıcı ve saçma ama gözüme çok batıyor artık.Siteyi çok seviyorum ve kalitesini düşürdüğüne inanıyorum bu durumun.Kişi 0 kitap okumuş ama her kitaptan binlerce alıntı ve ileti paylaşıyor.Umarım bir çözüm getirilir.İyi okumalar herkese.
1000Kitap
FreeSpirit isimli okura yanıt verildi
FreeSpirit
Yazım Emre abimizin yorumu kadar güzel olmasa da. Saygılar ...
0 kitap okuma ve 1000lerce Alıntı
Sitedeki iyi niyetli arkadaşları bir konuda uyarmak istiyorum.Bu anlattığımı yapan kişilere dikkat edin ve paylaşımlarını beğenmeyin arkadaşlar.Aynı anda 15 kitaptan alıntı paylaşıyor bazı üyeler.Onlara bir iki çift lafım var : Kitabı okumadığınızı belli ediyorsunuz sadece.Ezik bir görüntü veriyorsunuz bilginiz olsun.Ben okumayı sevmiyorum, burada ne işim var onunla ilgili de bir düşüncem yok, ama fazla beğeni almak da hoşuma gidiyor, egom böyle tatmin oluyor demenin kibarcasını yapıyorsunuz kendinize bilginiz olsun.Dışarıdan belki nasıl gözüküyor merak etmişsinizdir diye bunu belirtmek istedim.Bu alıntı paylaşan arkadaşlarla ilgili bence sitenin kitabı eğer ki okumadıysa alıntı paylaşamaz tarzında bir önlem alması gerekiyor.Kişi aramalara 1k da Şeker Portakalı yazıyor, alıntıları tıklıyor mesela, aa bu çok beğeni almış demekki iyi bir alıntıdır diyor.Yani alıntının kendisi içinde bir anlamı yok.Bu kadar kişi beğendiyse demekki bu süper diyor ve paylaşıyor.Siteyi bu model arkadaşlar twitter a çevirdi iyice.Dediğim gibi bu üst düzey bir sorun site için.Okumaya bu kişilerin hicbir katkısı yok.Kendi adlarına da üzülüyorum ama ben.Bu durumun çözümüde bence kolay : Okumadığı kitaptaki alıntıları sistem otomatik olarak silecek geçmişe yönelik ve bugünden sonrada bu kitabı okumamışsınız okuyup öyle paylaşın diye uyarı vermesi gerekiyor.Hem uzun vadede bu hareket sahte ileti ve alıntının da önüne geçecektir.Site bir taşla iki kuş vurulmuş olacaktır.Böyle bir sitede bunların konuşulması sıkıcı ve saçma ama gözüme çok batıyor artık.Siteyi çok seviyorum ve kalitesini düşürdüğüne inanıyorum bu durumun.Kişi 0 kitap okumuş ama her kitaptan binlerce alıntı ve ileti paylaşıyor.Umarım bir çözüm getirilir.İyi okumalar herkese.
1000Kitap
FreeSpirit
Ben bu platformu sırf kitap önerileri alayım diye ve bazen mesela bu alıntılar düşünceler ve bu kitap yorumlarını bazı edebiyat ödevlerinde kullanıyorum ve bu benim hoşuma gidiyor. Ben pek olmadı bu platforma gireli yani çoğunluğa göre pek uzun süre olduğu düşünülemez. Ama yorumlara baktığım zaman sanki herkes kendisi öyleymiş gibi hemen atlamışlar. “Bende 2,3 kitaptan aynı anda paylaşıyorum” diye bir algı oluşmuş. Burada Emre abimiz demişki kitap okumadığı halde burada bir sürü alıntı yaparak burayı Twitter a çeviren kullanıcılar var diyor. Sen kitaplarını okuyorsan neden üstüne alınıyorsun ki. Oku geç.Daha yeni dediğim gibi ben bu platforma gireli uzun süre olmadı ama bazen bende geçmişte okuduğum kitaplarda alıntı yapıyorum. Sizde böyle yapın ama bu platformun amacı insanlar arasında Kitaplar üzerinden bir bağ kurmak bu kadar.
😤Yılın her günü kazık yiyen burçlar ✨Akrep ✨Balık ✨Yengeç 🤦Yılın her günü yalnız olanlar ✨Koç ✨Boğa ✨Kova 🤪Ruh hastası olan burçlar ✨Yay ✨Terazi ✨Başak 😍En iyi sevgili olan burçlar ✨Aslan ✨İkizler ✨Oğlak
FreeSpirit
Yalnızlık mı tam benlik