"erkek olmak zor diyorum..."
..
"Ben insan olmanın çok zor olduğunu düşünürüm Zihni Bey. Bu işin kadını erkeği yok. Kişinin isteğiyle, toplumun değer yargıları her zaman örtüşmüyor. Aksine çoğunlukla çelişiyor. Psikolojik rahatsızlıkların çoğunun altında da bu etken yatmıyor mu? İstediği gibi yaşayamamak insanların psikolojisini bozuyor. Bir de Edip gibi hiç hazır olmadığı bir zamanda büyük travmalar yaşayanlar var. Tabii büyük şanssızlık. Ama sizin için zorluğun ne olduğunu anlayamadım doğrusu."