Vansayk

"Aşk dünyadaki en tehlikeli, en öldürücü duygudur."
Sayfa 88·Kitabı okudu
Aşk
Reklam
"Gördüğünüz gibi her şey bir hikâyedir" dedim, "ve nereye kadar gerçek olduğunu bilmemize imkân yoktur. İnsanlar birbirine durmadan yalan söyler."
Sayfa 77·Kitabı okudu
İnsan
Ama inanın bana edebiyat, hayatı anlamanın tek yoludur. Ben bunu yaşayarak öğrendim.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
Kurgunun hayattan daha gerçek olduğunu, daha doğrusu gerçeği anlamanın tek yolu olduğunu bilmiyor musunuz?
Sayfa 49·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
Bunun üzerine anladım ki insan soyunun duygularını anlatan, psikolojik derinliklerine inebilen tek bir birikim vardır: O da edebiyat.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat-Düşünce
Reklam