En çok diline vuramadıkları yıpratır insanı
Elinde ateşten kor tutmak bunu karşılayabilecek tanı
Ne tutabilirsin ne bırakabilirsin içine işler, her anı
Birgün değişir umarım içimdeki kanı
*
Yandıkça yanarsın,yanarsın sönemezsin
İçerden bir ses gelir "Yeter artık bitsin!"
Beni senden kim ayırabilir hele bi söylesin
Beden ocağında ruh kömürün bitince söneceksin
*
Zihninin kıvrımları sonu olmayan bir halkaymış gibi
Düşünceler çarpar bariyerlere kontrolden çıkmış gibi
Her darbe beynini ortadan ikiye yararmış gibi
Farkedersin ki görmüşsün en dibi
*
Hani hayat inişlerden ve çıkışlardan ibaretti
Hep inmek sanırsam günahlarıma kefaretti
Her ileri adımım beni daha da geriye itti
ve bir umut daha böyle çekip gitti