Hastaneler niye var hastaneler hiç olmasaydı insanlar hiç hasta olmasaydı ve özellikle yemek yapmak niye var niye sebze meyve gibi gıdalar var hiçbiri olmasaydı sadece nefes alarak yaşasaydık su bile içmeseydik dışkımız da olmasaydı hadi var diyelim dünya güzel çiçekli böcekli o zaman bir hapı icat etseydi Allah onu yeseydik hani gökten inseydi hani yahudilerin dediği gibi bize verseydi Allah her şeyi biz hiç çabalamasaydık çabamız kadar olmasaydık duamız kadar olmasaydık tövbemiz kadar olmasaydık
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gerçeği arama, anlama veya anlatma konusunda yapılan bir anlık tefekkür veya bilgi arayışı bile onlarca yıllık nafile ibadetten üstün tutulmuş ve teşvik edilmiştir." (el-Muttakî el-Hindî / Kenzu'l Ummal III. 5710)