Vavelyaa

Vavelyaa
@Vavelya1
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Aşksız ve paramparçaydı yaşam Bir inancın yüceliğinde buldum seni Bitmedi daha sürüyor o kavga Ve sürecek Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek”
“Hiç kimsenin kafesine Koyamayacağı bir kuş... Kaçmasını öylesine Uçmasını böylesine Unutmuş. Bir insan sesine Gelip konmuş.”
“Hele vakit gelsin, sevda dal versin. Uzanacağız bir sabah, çiçekli bir ağaca.”
“kirpikleri insafsızca kalabalık...”