Alçın

Alçın
@Vavlanun
Elinden geliyorsa…
Bu yüzden bu vedalaşma da canımı çok fazlaca acıtmadı, inatçı duygularım kendime karşı da sesizdi.
Sayfa 21
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanırım hoş bir kişi olarak görülüyordum;seviliyor ve hoş karşılanıyordum ve beni tanıyanların çoğu mutlu bir insan olduğumu düşünüyorlardı.
Sayfa 15
Yüreğim mavi💙