Sevmenin fedakarlık, aşkın kavuşamamak, yoksulluğun içimizde olduğunu öğrendim...
Cihanı hiçe satmaktır adı aşk
Döküp varlığı gitmektir adı aşk
Elinde sükkeri ayruğa sunup
Ağuyu kendi yutmaktır adı aşk
Belâ yağmur gibi gökten yağarsa
Bâşını âna tutmaktır adı aşk
...
"Dostumuzu tanıyabilmek için büyük hadiseleri bekleyeceğiz; o zaman da iş işten geçmiş olacak; çünkü onu tanımak zaten bu hadiseler için lazımdı."
Sevgili dost,
Sen lazımsın bana ve önemlisin hadiselerden.Çünkü büyük bir olaydır dostluk.
Çok büyük