📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...bir yara izinin asla çirkin olmadığı konusunda bana katılmanızı rica ediyorum. Yara izini yapanlar bunun aksini düşünmenizi isterler. Ama siz ve ben, onlara kafa tutma konusunda bir anlaşma yapmalıyız. Çünkü, tecrübelerime dayanarak söylüyorum, ölürken yara izi olmaz. Yara izi "Ben kurtuldum," demektir.
"Gerçek adın ne ?" diye fısıldadı.
Gülümsedim. "Benim adım Udo."
"Uuu-do mu?"
"Evet. Udo, barış demektir. Barış ne demektir
biliyor musun, Charlie?"
"Barış, insanların birbirlerine gerçek adlarını söyleyebildikleri bir zamandır."
Yaaaa bunlar çok tehlikeli. dedi . Psilosibin var bunlarda. Bunları yanlışlıkla yiyen insanlar halüsinasyonlar görmeye falan başlıyormus. Dünya dönüyor, yer gök birbirine karışıyormus. İntihar edenler kacıp gidenler...
- Gerisini duymadım. Babamın yüzü belirdi birden gözümün önünde. Ekrem abiyle ikisi yemek yiyorlar az ötede . Küçük tüpü yakmışlar... Mantarlar pişiyor ... Ekrem abi söğüt ağacı ...
Babam Tarladaki Yıldızlar ....