İki kardeş kalkıp kucaklaşarak görüştüler. Eğrek küçük kardeşinin boynunu öptü, Seğrek de ağasının elini öptü.
Karşı yakadan kafirler bakışırlar. Derler: Güreştiler mi ola?
"sadece bir günün gelmesini beklemeyip bundan böyle harekete geçmeye başlayacağım"
Komaçi Hanım, başını hafifçe yana eğdi.
"çoktan harekete geçmeye başlamadın mı?"