Herkes denizde, plajda eğlenirken bende evde oturuyorum lütfen bu cümleyi söylemeyin çünkü sadece siz evde değilsiniz sizin gibi binlerce insan var.
Bence evde oturanlar gurubu yapmalıyız evde oturanlar yorumlara yazsın 😁😁
👇👇
_ Ah romeo, Romeo neden Romeo, sun sen inkar et babanı, adını yadsı. Yapamazsan, yemin et sevdiğine bende vazgeçeyim capulet olmaktan
_ adın ne değeri var şu gülün adı değişse bile Kokmaz mı yine aynı güzellikte. Romeo, nun adıda romeo olmasaydı Kusursuzluğundan hiçbir şey eksik olmazdı