feyzâ

" Yazdığım bütün şiirleri benden çalmışlar gibi özlüyorum. "
Sayfa 100 - Ketebe Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Kötü şair çiviye değil aynaya vuruyor. "
Sayfa 98 - Ketebe Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
" İnsan bütününün arkasında bekleyen şiirin aktığı kanallar değil mi şair? "
Sayfa 97 - Ketebe Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"İçimin karanlıklarında da olsa eski çocuk kalbimin sesini duyuyorum. Hiç yorgun değil, ..., hiç de düşündüğüm kadar uzakta değil.."
Sayfa 93 - Ketebe Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat

feyzâ

, bir kitabı okumaya başladı
Bediüzzaman Said Nursî
9.8/10 · 5,7bin okunma