Bu kitabın, öykülerinden etkilendiğim en güzel yanları; gerçekçi öykülerin olması ve okuduğumda yer yer üzülsem dahi ufuk açıcı olması. Tavsiyem sadece annelere, ilerde anne olmayı düşünenlere, babalara, baba adaylarına değil tüm kitap okumayı sevenlere ve kendini geliştirmek isteyen gençleredir.
Ateş ısıtabilir veya yakıp yok edebilir, su susuzluğu giderebilir veya boğabilir, rüzgar okşuyabilir ya da kesebilir. İnsan ilişkileride böyledir: Birbirimizi hem yaratabilir ve yok edebilir, hem de besleyebilir ve dehşet içinde bırakabilir, hem de travma yaşatabilir ve iyileştirebiliriz.