Bu kitabın etkisinden uzun süre çıkabileceğimi zannetmiyorum
Annelik...
Genlerimizden gelen yaşanmışlıklar nedeniyle anneliğimiz ne kadar şekillenir? Peki biz bu durumun farkında vardığımız takdirde bizi yetiştirirlerken yapılan yanlışları yapmamayo başarabilir miyiz yoksa tarih tekerrürden mi ibarettir?
#kitaphakkında:
ANNELİK DENEYİMİ UMDUĞU GİBİ GİTMEYEN, AKSİNE, KORKTUĞU HER ŞEY TEKER TEKER BAŞINA GELEN BİR KADININ GÖZÜNDEN ANLATILAN, SARSICI BİR PSİKOLOJİK DRAM. AŞKLA KURULAN BİR EVLİLİĞİ DARMADAĞIN EDEN BİR TRAJEDİ…
Blythe Connor, kendisinin hiç sahip olmadığı o sıcak kalpli, destekleyici annelerden biri olmaya kararlıdır ve yeni doğan bebeği Violet’la bu şansı yakalamıştır.
Ancak anneliğin o yorucu ilk günlerinde kızıyla umduğu gibi bir bağ kuramaz, küçük kız soğuk duruyor ve annesinden gelecek en küçük şefkati reddediyordur. Bütün bunlar Blythe’ın, Violet’ta bir sorun olduğunu düşünmesine neden olur. Üstelik Violet büyüdükçe anaokulunda da etrafındakilere karşı kavgacı bir tavır sergilemeye başlamıştır.
Kocası Fox ise hepsinin Blythe’ın hayal ürünü olduğunu söylüyordur. O, karısının gördüğü şeylere karşı gözünü kapıyor, karşısında yalnızca anne olmanın getirdiği günlük zorluklarla mücadele eden bir kadın görüyordur. Fox, onun korkularını görmezden geldikçe Blythe da kendi akıl sağlığından şüphe etmeye başlar.
Fakat bir gün oğulları Sam doğar ve Blythe hep hayal ettiği o anne bebek bağını onunla birlikte çok doğal bir şekilde kurar. Violet bile küçük kardeşine bayılıyor gibi duruyordur. Ancak hayatları tek bir saniyede değişir ve Blythe’ı kendisine, geçmişine ve kızına dair gerçeklerle yüzleşmek zorunda bırakır.
Güdü bize sorgulamamamız gerektiği öğretilen annelik konusundaki beklentilere ve kusursuz görünen ailelerde bile kapalı kapılar ardında yaşananlara
Komiser Muharrem Baltalı Hano'nun Peşinde Uzun zamandır yerli bir yazardan bu kadar iyi bir kitap okumamıştım. Polisiye ve ters köşe sevenlerin bayılarak okuyacakları bir kitap. Okuyun, okutun
İlk kitabını da oldukça sevdiğim yazarın sanırım tüm kitaplarını gözüm kapalı okuyacağım. Ters köşelere bayılırım ki tahmin etmediğiniz şekilde ilerleyip bitityor. Neyse neyse...
Yorum yapmak istemiyorum, okuyun, konuşalım
Çocuk İzlem Merkezlerinde Adli Görüşmeci olarak çalışan meslektaşlarıma kaynak olabilecek/yol gösterecek çok değerli bir kitap. Yaptığımız işin nr kadar önemli olduğunu bize hatırlatmakta.
Çevirmenliğini kardeşimin yaptığı kitap siyahi bir yazarın siyahi polisiyesi... arada bazı ince espriler jargonlarına hakim olmadığımız için anlaşılmayı zorlaştırsa da gayet akıcı ve keyifliydi.polisiye sevenler için bir çırpıda okunacak sürprizlerle dolu bir kitap. Emeğine sağlık canım kardeşim