Konusu çok güzeldi. Sauçi (gibi biri lazım) en sonunda Kirie'nin saçlarını kesmeseydi eğer kız ölecekti. Mükemmel bir karardı. Ama okurken midemi alıp yanıma koyarak okudum. O kadar iğrençti ki çizimler. 2 kişinin yılan olup birbiriyle çiftleşmesinden tutun Kirie'nin babasının Yusufçuk Göl'ünden lanetli toprakları alıp fırınlarken topraktaki ruhların bağırmasına, Sauçi'nin babasının salyangoz olup eşine sen de salyangoz ol birlikte sarmal olalım demesine kadar. Cidden hayal edilemeyecek kadar kötü. Ki yazarın da sarmallara olan merakından dolayı bu kitabı yazdığını görüyoruz son sözde. Hatta sırf merakından dolayı salyangoz yiyor ve dışkısı turuncu renk oluyormuş. Neden böyle bir bilgi verme ihtiyacı duymuş hiçbir fikrim yok ama yine de aklımda kaldı. Yazayım dedim.
Güzel bir giriş kitabıydı. Anlatımı basit ve de akıcı. Bazı kuramları çizerek daha da basitleştirmişler. Kara delikler hakkında dergi de almıştım. Tam da üstüne denk geldi. Onu da okuyacağım.