“Evde kişinin kendisi için bir yatak,eşi için bir yatak, misafiri için bir yatak bu lundurması yeterlidir.Dördüncüsü (fazlası) şeytanın payıdır.” buyuran,Efendimiz,ihtiyaç fazlası ev eşyasının zararlarına ve bunlarla evi doldurmanın İslam’a uygun bir davranış olmadığına dikkat çekmiştir.İhtiyaç fazlası eşya ve mobilyanın bütün genişliğine rağmen evlerimizi daralttığı,neredeyse en yakın dost ve akrabalarımızı misafir edemez hâle getirdiği bir dönemde bu ikazın önemi daha da iyi anlaşılmaktadır.