- gelecek buharlı gemilerde. kim rüzgarın keyfine kalmak ister ki?
+ ben isterim. buharlı gemiye bindim ve zerre sevmedim. bırakın o paslı külüstürleri, bay canby. o duman çekilir mi? hem alt güvertede rahat rahat oturmak, suyla serinlemek, denizi dinlemek varken okyanusun o kadar üstünde yaşayacaksan denizci olmanın ne anlamı var ki?
- sen romantiksin.
+ romantik olmasam denizde işim ne?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
her şehrin kendine has bir kişiliği yok mu ne de olsa?
los angeles’la viyana’nın alakası yoktur mesela. londra bir moskova değildir. şikago paris’e benzemez. her bir şehir içindeki canların ve binaların toplamıdır ve hepsinin ayrı bir kişiliği vardır.