Logen geldiğinden beri pek uyuyamamıştı. içerisi hiçbir zaman yeterince karanlık, yeterince sessiz değildi. fazla sıcaktı, fazla basıktı, fazla kötü kokuyordu. düşmanlar korkutucu olabilirdi ama düşmanlarla savaşıp onlardan kurtulabilirdiniz. Logen onların nefretini anlayabiliyordu. bu yüzsüz ve acımasız şehir ile savaşmanın bir yolu yoktu. şehir her şeyden nefret ediyordu.