Devam etmemi sağlayan şey de bu iki kutup - bir yanda ele avuca sığmaz bir idealizm, öte yanda her an kötü bir şeyler olabileceği hissi - arasındaki gerilimdi.
Altmışların ortasındaki San Francisco çok özel bir yer ve zamandı.Belki bir anlamı vardı.Uzun vadede,belki de yoktu...Ama hiçbir açıklama,hiçbir sözcük bileşimi ya da müzik ve anı,zamanın ve dünyanın köşesinde,orada ve hayatta olduğunuzu bilme hissini elinizden alamaz.Anlamı ne olursa olsun...