Kitaba başlarken çok güzel aşk şiirleri bulacağım sanmıştım ama beni hayal kırıklığına uğrattı.
Adamın bu kitapta Afrika ve meyvelerle bir derdi var açık konuşursam erotik ağızdan yazılacak diye aşırı iğrençleşmiş şiirler çoğu boştu. Şu alıntıyı görünce:
'Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük.'
Kesin mükemmel bir şiir kitabıdır demiştim ama değilmiş maalesef. Zaman kaybı, kayda değer tek güzel söz bu alıntı resmen.