Lîli

Lîli

, bir kitabı okumaya başladı
Necmettin Erbakan
9.4/10 · 6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her gün bir başka meseleye şahit oldukça ,avazı çıktığınca bağırmak istiyor insan.. -Ya sonra? -Âhh Lîli..Sonra susuyor işte.. Ama sonrasının da bir sonrası var tabi ; "Burası dünya ,tahammül etmemiz gereken daha çok şey var,umutsuzluğa lûzum yok" diyor. Gariptir yine susuyor..
Kalbiniz üç şeyin evi olsun İmanın,ümidin,Aşkın.. Hz.Ali
Bağırıp duruyorum denizin ortasında Su buradan ne kadar uzak!! İbrahim Tenekeci