N

N
@Viskileydi
˚ ༘♡ ⋆。˚
Piyenselik
Angara
30 Ağustos 2005
262 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
Oğuz öldü Ve bu dünyanın en acı cümlesiydi. Oğuz öldü. Ve bu dünyanın en acı şeyiydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlk ve sonsuz aşkımın yüzüne kapandım ve ağladım . Şarkı Oğuz için bitti, Fakat ikimiz de dans etmeyi bıraktık.
"Olmazsa olmaz güzelim" "Olmazsa olmaz"