Hayal kırıklığım kendimle ilgili değil, dünyayla ilgili. Dünya da sandığım gibi yer değilmiş, benim problemim bu. Dünya dediğin 3-5 arkadaşınmış meğer...
-Romantik filminde kötü adamdım ama sonra biraz yumuşatıldı o rol. Sinan Çetin filmdeki bana "Aslında iyi adamsın" demedi de, "Kötüsün ama nedenlerin var" dedi. Ben nedensiz kötü olmak isterdim.
- 2000
Birkaç sene sonra R. ile bir barda karşılaşıp havadan sudan konuşuyoruz. Bana dönüp, "İyi ki meşhur oldun" diyor. "Artık çok daha makul birisin."
"Evet ama" diyorum, "insanlara ilgimi filan kaybettim." Gülüyor; "Hiçbir zaman yoktu ki" diyor.