Hayatım boyunca alternatifin bol olduğu durumlarda, hep en eğlenceli olanı seçtim. Bu da beni baya hatalı biri yaptı. Gerçi ben bayılıyorum bu hata yapma meselesine. En güzel anılarımı ve eğlenceyi, abuk sabuk problemlerle uğraşırken, kendi başıma dert açmışken yaşadım. Genelde bir plan yaparım ama yol üzerinde eğlenceli bir şey lere denk gelirsem yönümü değiştiririm. Mesela, ben ilk İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü'nü kazandım. Okulun ilk günü Boğaziçi Üniversitesi'ne gidip gezdim. Allahım, her taraf güzel kızlarla ve binalarla doluydu! Okulu bırakıp ders çalıştım ve Boğaziçi'ne girdim. Belki rasyonel bir davranış değil ama bence muhteşem bir hata. Çok eğlendim ... Zaten bir yıl sonra da kendi çapımda rock yıldızı oldum. -2016
Birkaç yıl içinde Türkiye'den gitmeliyim; lisan öğrenirim, ismimi "Teo" yaparım, küstah, hazırcevap ve popüler biri olurum, çok güzel sevgililerim olur. Esprili biri olur, sevgililerimi güldürürüm. İyi giyinen arkadaşlarım olur, onlarla diskoya giderim. Büyüyünce utangaçlığım kalmaz. Motosiklet alırım, parfüm sürerim, ara sıra annemi görmeye gelirim.