"...Yasamızda bir kural vardır. İki kişi ateş eder, kimin öldürdüğü belli olmazsa ikisine de ceza verilir, ceza biraz azaltılır. Bu kuralın haklı olup olmadığını bu olaya kadar çözememiştim. Haksızmış. Suçluyu bulmak, Devletin görevi değil mi? Bulamadı diye neden birinin suçsuz olduğunu bildiğimiz halde ikisine de ceza veriyoruz?"
"İstediler, dava açmadım. Avukatlığa yeni başlamıştım. O dönemde bazı davaları açmak kolay değildi. Meslek hayatımda yürekli olmadığım için kendimi hor gördüğüm anılarım olmuştur."